SISTEM ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
Zašto je potrebno upravljanje dokumentima?
Informacije sadržane u dokumentima ključne su za donošenje poslovnih odluka, te je njihova tačnost presudna.
Jedna od karakteristika savremenog poslovanja je sve brže gomilanje podataka i dokumentacije i potreba za njihovim razmjenjivanjem sa saradnicima, poslovnim partnerima i drugim korisnicima. Dokumenti su nosioci podataka, namenjeni su čuvanju i prenosu informacija koje imaju proizvoljni oblik i sadržaj. Pomoću njih organizacija komunicira sa svojom okolinom, i dokazuje usklađenost svog poslovanja sa standardima, preporukama, propisima i zakonima.
Sistem upravljanja dokumentima (DMS)
Sistem za upravljanje dokumentacijom (eng. Document Management System – DMS) je sveobuhvatno rešenje problema praćenja dokumenata.
Prednosti DMS-a:
Visok stepen automatizacije, efikasnosti i produktivnosti:
Brzo i efikasno distribuiranje i pristup dokumentima
Preglednost poslovanja
Koncentracija i dostupnost intelektualnog kapitala preduzeća
Centralizacija arhive, stalna dostupnost, sigurnost i nadzor
Olakšan rad sa klijentima i donošenje odluka
Bolja raspodela posla – veća efikasnost poslovanja
Veća konkurentnost
Veće zadovoljstvo komitenata